Etter å ha studert og undervist i psykologi, spiritualitet, meditasjon, intuisjon og selvutvikling i nesten 30 år, har jeg hørt dette uttalt svært mange ganger!

Nå er det MIN tur, nå skal JEG ta plass i mitt liv, ENDELIG skal jeg fylle på meg selv… og så videre. Men, «vet» vi hva det vil si å blomstre, vet vi hva det vil si å stole så mye på egen kraft og ressurser, at vi vet hva vi leter etter? Vet du hva du søker???

Etter snart 20 års daglig praksis med Akashaskolens teknikker, som er internasjonale verktøy utviklet over mange ti-år, «vet» jeg at vi har mange lag vi kan komme gjennom, som vi ikke nødvendigvis vet at vi har, når vi står foran «første sløret». All østlig spiritualitet, også verdensreligioner som Hinduisme og Buddhisme, snakker om akkurat dette. Vi vet ikke hva som er bak sløret, før vi har «avslørt» det. Kanskje ligger det en frykt for å mislykkes, ikke bli likt, bli avvist, ikke bli elsket, ikke fortjene osv. Dette er «farlige» frykter for de fleste av oss. Og bak mange av disse slørene, sier dype, indre stemmer, at det er bedre å la være å utfordre frykten, enn å «finne ut at den var sann».

Så har vi en «tenk positiv» bølge i vår vestlige verden, som legger «positive» endimensjonale bilder på slørene våre. Sosiale medier, «en gang så skal jeg», «hadde jeg bare…», om jeg hadde hatt riktig partner, mengde penger, riktige omstendigheter etc SÅ LOVER JEG DEG AT JEG HADDE BLOMSTRET.

Ressursene og mulighetene ligger bak slørene, ALDRI som fantasibilder, med eller uten «selfie-stang» utenpå oss.

Er det interessant å søke tusener av år tilbake, der vi gang, på gang, på gang, finner de samme «oppdagelsene» om veien til selverde, selvrespekt, selvtillitt og balanse og godhet for seg selv og andre? JEG VIL JO ABSOLUTT SI DET, SPESIELT, NÅR DET FINNES EN SÅ SOLID RØD TRÅD I ALLE SPIRITUELLE RETNINGER. De sier det samme!!!

Dersom det «egentlig» er litt labradorsk og uforståelig å snakke om begreper som egenkjærlighet og selvaksept, så er du kanskje nysgjerrig på hva «alle» finner, uavhengig av årtusen, som nøkkelen til et liv i balanse, kjærlighet og indre, til og med ytre, overflod!?

Godt oppsummert kan det sies slik: «Oppgaven til menneskeheten er å skape bevissthet om seg selv, slik at det kan forstås både med hjerte, hjerne, følelser og ord. Alt vi trykker ned og fortrenger lager nye slør, og gjør oss selv mer fremmed for oss selv. Mennesket må søke å identifisere seg selv med sin sjel, og med det finne fordelene med den frie viljen. Dette innebærer å tilnærme seg livet som i en verden av lys og godhet. Uten å søke inn til de indre skattene, mulighetene og ressursene, vil ikke mennesket ha fri vilje. For viljen vil styres av frykt, avmakt, erfaring eller andres historier. Disse elementene vil stå som en evig frekvens, som gjør illusjoner til «sannhet».

Dette vil si at du vil ikke få større glede, frihet eller kreativitet, bare du får drømmejobben, drømmeboligen, drømmeøkonomien eller drømmepartneren. Det er når du selv har «avslørt» livsløgner, sorg, avmakt eller gamle programmeringer, at du endrer frekvens.

I moderne forskning og medisin er det, den dag i dag, en debatt om tankens kraft. Det er gjennomgående enighet om at du kan tenke deg syk. Der ligger det kilometere med dokumentasjon. Debatten er hvorvidt du kan tenke deg «frisk». Frisk gjelder både fysisk, emosjonell, psykisk og spirituell helse. Hvorfor får noen det til og ikke andre? Biologien er blant de fagområdene som nå avdekker hva som utgjør denne forskjellen mellom det gode liv og det ulykkelige! Det er IKKE deg det er noe «galt» med!!!! Det er frekvensene du vibrerer i!!! Dette kalles Epi-genetikk og er et fagfelt som beviser det som har blitt funnet spirituelt i alle disse tusener av årene jeg nevner.

KAN VI ENDRE FREKVENSER? JA!!!! Men, ikke uten å fjerne slørene mellom oss og vår sjel! Alt er atomer som spinner, i forskjellige koblinger og konfigurasjoner. Alle farger, alle toner, alle sanser har en vibrasjon. Her ligger nøkkelen. Du kan ikke «lyve» på deg trygghet, egenkjærlighet eller mot, men du kan finne det bak slørene! Har du lyst til det? Det er da du blomstrer!!!!

Akashaskolen har oppstart lørdag 2 september. For å starte må du ha Introkurset, som holdes helgen før, 26-27 august! Vi har til dags dato ingen unntak med våre studenter, når det gjelder å kvitte seg med slørene i løpet av det første året. Faktum er at alle som har tatt vår utdanning, om de har valgt ett, to eller tre år, samtlige, ved egne uttalelser, forteller at de har funnet sider av seg selv, de ikke hadde noen ide om at de hadde. De finner styrke, de finner aksept, de finner raushet og lys, kort sagt de begynner å blomstre!

Var det din tur nå, sa du???

Meld deg på vårt Introkurs den 26-27/8 i skjema her: Påmelding